Vakansie Tyd

Ons was vir so week weg gewees.  Nie te ver nie net so 3 ure se ry van die huis af want Edward wil net uit sy stoel uit klim en mens wil mos vakansie hou nie na ‘n gekerm luister al die tyd nie.

Maar as jy al ooit saam met ‘n woelige kleuter op vakansie was dan weet jy mos daar is nie so ding soos ‘n relaxing holiday nie.  So tussen die fietsry en sandkastele bou (wat ook insluit Edward wat hande en hande vol sand eet – sies) het ek ook lekker gebraai (want in die woonstel het ek nie plek nie so ek braai waar ek kan). Tog moet ek bieg om 24 uur in Edward se geselskap te wees is so lekker (uitputtend) maar lekker.  Hy kom met die snaakste sê goed uit en hy doen die oulikste goed.

Edward: Mammie I fed the ducks and they are so lovely.

Ekke: That’s nice baby what did you feed them.

Edward: Yummy bread for ducks but it was too disgusting for me to eat.  (sien ons het agtergekom hy steek sy brood of crackers weg as ons dit vir hom gee en dan as hy sê hy wil die eende gaan voer en ons sê daar is nie meer brood nie dan kom hy met die wegsteek broodjies te vore)

My kind is heeltemal te slim vir my.

One thought on “Vakansie Tyd

Leave a Reply

